Fullt upp.

Skoldagen har just avslutats och här sitter vi i datasalen medan regnet faller utanför.
Det här är verkligen inte december och vinterväder, jag blir så besviken.
Tacka vet jag stora högar med snö, klarblå himmel och en sol som värmer uppe på fjället.
Åååh, nu blev jag jättesugen på att åka.
Fjällenresan nästa år är redan inplanerad,
men med lite tur kan det bära av redan innan det. Till en annan stuga, med ett annat sällskap.
Det hade varit dundermysigt!

Annars flyter allting på rätt bra tycker jag. Det är fullt upp med det mesta.
Skola, plugga, öva massage, jobba, träna osv. Allting går bara om varandra och utöver detta har jag öven dragit på mig sjuka.  
Vilket inte kunde komma mer opassande. Halsen ömmar dagligen och huvudet bultar.
Nej tack, sådana krämpor kan jag gärna stå över!

Uppdateringen här är inte bra. Men jag antar att det är för mycket oordning i huvudet för att jag ska kunna skriva av mig något vettigt.
Då är det roligare att kolla på andras bloggar och inspireras ;)

Igår konstaterade jag än en gång hur orättvist livet kan vara.
Hold on, be strong!

M. den glädje du ger mig är obeskrivlig. Varje stund med dig är som att befinna sig i landet Underbara. Du är så bra!


Kommentarer
Postat av: johanna

men va, ska ni inte åka till fjällen med oss i år? :o

2009-12-08 @ 22:23:29
URL: http://norman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0