Tuesday.

Vilken konstig dag det här har varit egentligen.
Eller konstig är nog fel ord, men den har varit kusligt lik alla andra dagar, trots att allting egentligen skiljer dem åt.
Promenaden med Ellen ikväll toppade allt, det behövdes verkligen.
Det är så skönt att prata med dig, du lyssnar och förstår. Och jag lyssnar när du pratar.
Det var skönt att äntligen få träffas.
I skolan blev det en del prat också, och jag hoppas det här löser sig snart.
Tycker att det är tråkigt att allting blivit så spänt.
Folk går iväg, och folk baktalar varandra.
Nej, jag hoppas allting blir bra.

Körde bil idag också, det gick otroligt bra.
Känns super då Jonas låter mig köra till och från skolan, sedan sätter han mig i riktiga situationer.
Jag får verkligen öva på att köra bil och det känns lovely.
Snart bara 3 veckor kvar tills 18,
då vet jag en brud som är taggad vill jag lova.
Ge mig bara körkortet så jag får nånting annat att tänka på en stund,
känner att jag är less på att lägga all min energi på körkortet nu.
men det är som mamma säger, det är värt det!
För när jag väl är klar, så har jag gjort något som kommer att finnas med hela livet.
Det blir nog bra i slutändan,
känns bara som att dagarna kryper fram.
Kanske lika bra med tanke på att jag har en hel del att göra innan 1 november.

Vad har hänt mer idag då?,
Jag har kommit fram till att mitt hår är längre än på superlänge.
Visst, jag skulle väl behöva klippa mig, det är lite slitet.
Men jag kan leva med det, mår underbart av att se hur långt håret egentligen är nu.
Om man jämför med tidigare dvs.
Onödig info, men det känns fint!


Jag har ingen aning om vem som läser detta,
och egentligen skulle jag inte vilja veta.
Det skulle inte förvåna mig om jag säger så.
Dock känns det mycket bättre nu,
sen jag fått prata med Ellen.
Kanske inte är så stor grej ändå,
men overkligt är nog det enda jag kan säga.
"Det här händer inte".
Jag får se hur det blir i framtiden, och sedan utifrån det avgöra vad som jag bör göra.
Ännu har inget hänt, så jag borde sluta hispa upp mig.
Men som sagt, det skulle inte förvåna mig...

Sen har andra sidor av annat folk kommit fram idag.
Och jag tycker bara att det är pinsamt!
Förstår du inte att folk snackar,
det är bara så tragiskt. Alltihop..
Dom har rätt,
besatt är nog rätt ord ändå.

Nu ska jag inte snacka mer skit,
utan bege mig mot sängen.
Känner att det finns så mycket jag egentligen skulle vilja tillägga,
men jag finner inte ord för allting..
Vi får se vad som händer med allt,
jag glömmer inte iallafall.

Take care,
var stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0