Thursday.

Sitter hos Robert nu, sötaste ligger och sover i soffan bredvid.
Har just skrivit klart min PSS-uppgift. Vi skulle skriva en loggbok om Empati.
Känns bra att det är överstökat nu, dock ska vi typ ha prov på det imorgon,
och jag har ingen aning om vad hon skulle kunna ställa för frågor om det här.
Känns som jag inte bryr mig så mycket, tyvärr. Det första provet för i år,
fast läraren vill själv inte kalla det för prov, så frågan är hur svårt det är.
Ska väl försöka plugga igenom det lite  nu, då jag äntligen är klar med uppgiften.
Skulle behöva skriva på Nairobi-brevet också. Jätte svårt att skriva en bedömning av sig själv,
sina svagheter respektive styrkor. Jag får se hur det blir i slutändan,
har iallafall planerat att skriva klart det ikväll.
Som jag nämnt tidigare skulle det vara så otroligt kul att få göra praktiken i Afrika,
skulle vara en enorm erfarenhet för att inte tala om upplevelserna där borta.

Så, så ser nog min kväll ut. Eller vi ska äta middag också.
Det blir kycklingtaco, typ. Supergott iallafall!
Sen har vi funderat på att ta en promenad över till Teg och sola.
Skulle vara så grymt skönt!

På lördag blir det Övik med Marie.
Har ringt till Cubus där, och dom hade tyvärr inte shortsen där heller.
Hittade ett par jätte fina på cubus i västerås, men dom fanns inte rätt storlek, så det sög ju.
Bara för små eller var de förstora.
Hur som helst sticker vi till Övik ändå,
super mysig stad.
Dock inte så stort utbud på butiker, men det är skönt bara att få komma från stan en sväng.

Har ringt til ABC-gruppen idag också.
Egentligen ringde jag redan igår, men då blev det bara en massa tjafs.
Tjejen jag pratade med berättade om en ångerblankett man skulle skicka in,
sen skulle dom behandla den och det kunde ta ett tag osv.
Medan andra fick göra sina ändringar direkt på telefon.
Lackade ju inte bara något vill jag lova.
Så idag ringde jag dit igen, och var riktigt krigsberedd. Jag vill inte ha allt som jag beställt,
så är det bara.
Så jag ringer dit, och till min förvåning är tjejen jag pratar med otroligt trevlig, och det var inga som helst problem att göra mina ändringar. Det var precis det jag behövde. Lite flyt.
Det är ändå konstigt att det ska behöva bero på vem man får prata med då man ringer dit.
Men nu är det iallafall ändrat för min del,
så nu är jag nöjd.

Ska sätta mig med ansökningsbrevet nu,
sen ska vi göra middagen.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0