Sunday2

ååååh, jag blir så less!!!
Om detta bara kunde få ett stopp.
Vuxna människor som beter sig som barn, det är ju så att man undrar.
Jag blir så besviken, när det är människor som jag egentligen tycker så mycket om.
Sluta nu bara!
Om detta tänker fortsätta ska jag strejka, jag struntar i att fylla år.
Då folk ändå inte är glad på varandra.
Min födelsedag som skulle bli den bästa av allt,
nu är det bara kaos.

Övningskörningen gick iaf bra, om det nu är någon som bryr sig.
Ge mig bara ett körkort så får jag fara dit tankarna bär mig.
Känner mig fast här.. ;s
Vill köra till Åsele, till Robert, till min älskade pojke.
9 månader idag också, tiden går så otroligt snabbt, blir nästan rädd..
Skulle vilja prata med honom, tjafs överallt känns det som.
Han skulle ringa ikväll då han hade tid.
Då vill jag prata, inte bara 5 min, jag vill praaata med min pojke nu!!

Känns skönt att träffa Marielle imorgon också,
vi ska slinga hår och prata.
Min moster, like a big sister!
Vi ska hålla ihop, för alltid!

Nu ska jag ta ett snack med min mamma, 
min ängel i livet!

Take care,
stop fighting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0