Friday.

Sitter i skolan och väntar på att Makt och kön lektionen snart ska börja.
Det är ett ganska långt hål mellan den lektionen och lektionen innan,
som vi förövrigt hade prov på idag. Psykosocialt arbete. Låter det kul eller?
Nej, och inte vet jag om det gick så bra heller.
Hade knappt pluggat nått, det blev att Robert satt vid datorn största delen av gårkvällen,
och jag tog mig inte för att öppna böckerna.
Istället såg jag Idol, men jag tycker nästan tjejerna är bättre.
Kevin däremot är grym, måste nog ta och ladda hem Footloose när jag kommer hem.
Grym låt. Helst med honom.

Men provet är i alla fall avklarat nu, och det känns skönt.
Känns som att det ändå är relativt lugnt i skolan just nu,
bara jag som hispar upp mig själv ibland. Without reason.
Sen på Makt och kön skulle vi ha någon föreläsning,
minns inte om det var från Mans- eller kvinnojouren.
Bättre det än att sitta och skriva på arbetet i alla fall.
Det känns som att det kommer att falla, jag och Angela skriver om Synen på kvinnan i samhället,
och det är grymt svårt.
Nu vill jag bara ha helg, och imorgon blir det Övik med Marie.
Sen på kvällen blir det troligtvis middag på Lunda, då Roberts kompis kommer med sin flickvän.
Det blir nog trevligt.
På söndag ska vi på Droskan och äta middag, för att David fyllde år i onsdags.
Grattis älskling!
Nu är det mindre än en månad kvar tills jag fyller år,
känns helt overkligt.
Och Lina har startat nedräkningen tills hon kommer upp till Norrland.
Finaste är här på min 18årsdag, kan det bli bättre?
Det skulle kanske vara ifall hon kunde ta med sig hela familjen ;p

Det knarrar.
Och det är inge kul, när jag vet hur bra överens ni egentligen kommer.
Tar ingen sida, för jag förstår er båda.
Det handlar egentligen mest om hur beskedet framgick.
Det kunde ske under bättre förhållanden faktiskt.
Jag hoppas detta löser sig faktiskt,
sista året och vi har massor att göra.
Tjejmiddagar, bio-maraton, fikastunder osv.
Vi är ju faktiskt snart 18 år, tjejer..
Men som sagt, jag förstår er. Båda två.

Igår fick jag höra att jag var en snäll flickvän.
Tack hjärtat. (;

Nu ska jag lämna över datorn till bättre behövande.
Sen en sista lektion sen hem.
Funderar på om jag ska ta mig ut och springa då jag kommer hem,
det beror på hur kallt det är ute då.
Sedan ska jag se klart Andra avenyn avsnitten som jag fortfarande inte har sett ett endaste av.
Skam.

Simma lugnt.


Har kollat runt på bilder. Du var en fjortis redan då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0