Sunday



Roligt.
Då har man sett fram emot denna dag länge,
och visst det ska bli kul och mysigt.
Men vädret? Vad hände?
Grått och trist, plus att det tydligen regnar.
men vi får göra det bästa av situationen kanske..
ska i alla fall vara på stan 14.50 idag, och det SKA bli mysigt!

Dock är min hals ännu inte i ordning, den gör ont och hostar.
Mindre kul det med.
Vill inte stå framme på scenen och helt plötsligt bli av med rösten eller komma in i målbrottet.
I värsta fall får jag mima, men hur kul känns det då?
I alla fall så hoppas jag på att massa människor är där,
trots vädret!

Efter lucian ska jag och Robert äta middag med hans familj, sedan ska vi hem till honom och baka bröd.
Det ska vara med til mitt projektarbete, och det känns som att jag skjutit upp det länge nu, bara för att det tar så lång tid.
Men ikväll blir det av, sen ska vi fika mackorna imorgon till frukost, medan vi ser första avsnittet av julkalendern.
Det ska bli så mysigt! :)
Ikväll måste jag plugga historia också, har prov på onsdag,
och fastän jag fick provet framskjutet en vecka så har jag ännu inte öppnat böckerna för att plugga en enda gång.
Bra framförhållning Emelie, bra.

Nu vill jag komma in i en riktig "må bra-period" . Det skulle nog underlätta ifall jag blev frisk någongång.
Jag tror att det blir en till kopp te innan jag far in till stan.

Take care,
wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0