School

Sitter här på skolan, Östteg.
Vi har fikarst,
så då passar både jag och Marielle på att titta över datorn.
Det är fina fröknar det.

Magen är full av fika, blä.
Varför jag ska jag vara så impulsiv.
Det är så onödigt.
Tycker inte om det här.

Dagen är rättlugn,
har pysslat med barnen.
Eller det är väl mest dom som pysslar med mig.
Pysselfröken-Emelie, det är jag.
haha, men det är så mysigt.

4 dagar kvar nu,
helt sinnes sjukt.
har inte packat det minsta,
och strandkroppen kan ju ta sig..
men det ska bli en kul resa,
måste försöka inte tänka så mycket.
tagga till.

plikten kallar,
barnen ska ha hjälp.
kommer sakna mina bebisar den dagen.
men nu tar vi en dag i taget.

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0