Ett nytt försök.

Har just konstaterat att bloggandet inte är något för mig.
Det är nog helt enkelt så att jag inte riktigt tar mig tid.
Det som skulle behövas i sommar är en bärbar dator,
då skulle jag kunna uppdatera från sommarens olika aktivititeter.
Men en sån kostar, och det finns inte mycket pengar just nu vill jag lova.

Dock har min söta mamma pratat med mormor om att jag ska få måla deras hus,
ett andra varv, och kanske få in lite pengar där.
Det vore underbart, jag vill ju kunna spendera lite pengar under sommarens alla resor.
Hur detta slutar återstår att se.

Även hur bloggandet kommer att fortsätta är också något vi kommer att få se om.
Var in på Blondinbellas blogg igår, och blev jättetaggad på att själv börja skriva.
Men som sagt, tid och tillgång till dator alla gånger finns inte.
But i'll do my best.

Vad som händer idag är fortfarande oklart, finns ingen inspiration till någonting.
Har hoppat hopprep, något som ska bli min träningsform den här sommaren ;),
sen har jag typ sett på nyhetsmorgon med mamma.
Roligt sommarlov.. om bara vädret kunde hjälpa mig.
Är taggad på en förändring, kanske hitta på någon jätte roligt.
Men vad, vet jag inte ännu.

Nu ska jag återgå till tränandet.
Jag hade bestämmt mig igår, men idag känner jag mig bara lat.
Det är så typiskt mig.
Skärpning nu.

Som sagt, jag ska ta tag i det här.
Skriver mer senare.


Nya träningsmetoden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0