Onsdag.

Det var kul att träffa folket igår faktiskt,
trots att många saknades var det ändå mysigt.
Både på Ersboda och i Hörnefors!
Mina älskade kusiner blir bara större och större för varje gång man ser dem.
Det är mysigt, men samtidigt skrämmade.
Måste nog börja träffa dem mer nu :)
På Ersboda var det ganska tomt,
mina älskade syskon saknades,
och Johanna var inte heller där.
Det var tråkigt måste jag säga.
Ville aldrig att det skulle bli så här,
men det är som alla säger, jag har inte gjort något fel...

Efter kalasandet for vi hem igen,
och jag bestämde mig för att se Sex and the city filmen som jag laddade hem förra veckan.
Den var faktiskt riktigt bra.
Men den fick mig att tänka en del,
vet inte riktigt på vad,
men ett tag var jag riktigt deppad.
Pratade en del med Robert och efter ett tag var jag på bättre humör.
Den som säger att det är lätt att vara i från varandra har så fel.
Det är bland det tuffaste jag varit med om.
Snacka om att funderingar och tankar sätter sig i huvudet.
Till slut blir man helt galen.
Troligtvis Göteborg i november,
det skulle vara jätte mysigt!
Synd bara att det är så långt kvar...

När jag väl skulle sova, gick det bara inte.
Låg och tänkte på hur hektisk min sommar är.
Nu är det Skellefteå torsdag, fredag, lördag och söndag.
Hemma måndag och tisdagdag.
Mantorp tisdagkväll, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag.
Rättvik söndagkväll, måndag, tisdag, onsdag.
Norge onsdagkväll, torsdag, fredag, lördag, söndag.
Sen hem. Men hur jag ska ta mig till Umeå vet jag inte.
Om det var så att vi skulle till Lindesberg med farmor och farfar, som förra året,
skulle jag kunna stanna i Arboga den veckan,
men jag orkar inte.
Har kommit underfund med det, jag pallar inte med att fara till Linde OCKSÅ.
Då stannar jag hellre hemma drygt en vecka och laddar upp till sundsvall istället.
För när jag kommer hem från Norge är Robert hemma i Umeå,
och jag kan knappt bärga mig tills jag äntligen får träffa honom.
Sen att bara få slappna av i ett förhoppningsvis bra väder,
som en riktig sommar, iallafall bara för en och en halv vecka, det vill jag.
Det är nog så det får bli också,
Linde får vänta tills kanske nästa år.
Jag orkar bara inte. Tragiskt men sant.

Sen hade jag kraftig ångest i natt också inför projektet som vi ska göra nu i trean..
Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra,
eller om jag ska göra det med någon.
Help me, anyone!

Idag har jag solat, tränat, klippt gräsmattan och bara chillat.
Ganska skönt att bara få vara faktiskt.
Jag är inte van vid det den här sommaren om man säger så. 

Nu ska jag gå och vara duktig och göra rabarberkräm.
See you.

En Emelie redo att fara på kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0