Hey ho, lets go.

Gårdagen gcik mest åt till förberedleser inför resan nu idag.
Vi var och handlade en massa mat, och då menar jag verkligen en massa.
Sen for vi runt i stan och köpte grejer till bussen.
Sen på kvällen var vi i bussen hela tiden,
Mats och Kia kom förbi och hjälpte till att bygga.
Guldvärt.
Efter några timmar satt sängarna fast,
i köket, men det blev faktiskt riktigt bra.
Nu är mamma och pappa i stan och fixar det sista,
sen ska vi packa in.
Sen sticker vi norrut.
Helt underbart,
dessutom ska Ellen med.
Det känns super bra!

Sex and the city filmen är nu nerladdad,
så det blir väl att se den på måndagkväll då jag kommer hem.
Nånting så djuriskt bra alltså ;p
När jag kommer hem väntar också en fika med Caroline.
Det ska bli super mysigt, för det var länge sedan vi träffades nu.
Sen kalas  och försöka ta det lugnt.
Sen upp till Skellefteå igen.
Eller så blir det Åsele marknaden,
jag vet inte än om jag får jobba där.
Anders skulle höra av sig till veckan.
Jag tror det löser sig.

På morgnen har jag varit riktigt duktig och lagat Chili con carne
och en röd sås som mamma ska ha till grillningen ikväll och imorgon.
Känner mig som en riktig husmor ;p

Ska kolla över packningen nu en sväng till,
but take care!

Som du kanske förstår är det väldigt svårt att veta hur jag ska göra.
Hur jag än gör kan jag inte komma ur det här på ett bra sätt.
Jag ser ju på dig hur mycket du tycker om honom, jag ville inte förstöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0