Inför fest - 18 Januari

Jag verkligen älskar planering,
eller nej.
jag är nog ganska impulsiv ändå.
Men att veta lite vad som händer vore ju inte så fel, hehe
just nu känns det som vi inte har någon planering överhuvudtaget.
Vi vet att det ska bli en fest, thats it typ.
Men det löser sig, det gör det alltid!
Som Ellen säger, man ska inte ha så höga förväntningar.
Det brukar alltid ordna sig i slutändan.
Huvudsaken att jag får vara med mina tjejer. tihi



Vad kan mer tilläggas då?
Skolan rullar på och jag är sjukt skoltrött.
Orkar inte komma hit snart.
Sitter här i en liten datasal,
huvudet värker och jag är jätte förkyld.
Fy alltså, det här är verkligen en dag som man skulle vilja stanna hemma.
Eller just det, jag skulle alltid vilja stanna hemma.
Men det går inte,
inte en dag kan man missa,
då hamnar man efter i alla ämnen.
åh, jag som trodde BF skulle vara slappt.
Hälften kvar nu,
keep it up!

[ återkommer senare ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0