Mondaymorning.

 
Börjar se ett visst mönster här, ett motiv. Har precis haft en sån där topphelg igen, och jag börjar nästan känna mig lite bortskämd med att ha det så bra. ;)
 
I fredags var jag otroligt osäker på hur helgen skulle bli. Hade i princip inga planer och visste inte alls vad jag skulle se fram emot. Men efter att ha chockat mig själv med att åka iväg på fest där jag knappt känner någon, och osäkerheten i mig skrek, så blev det hur kanon som helst! 80-talsfest stod på schemat på nollningen och det var så otroligt roligt med lekar, bus, spex och massor av trevligt folk. Så kul att få ett ansikte på många av mina nya klasskompisar, vi ska ju faktiskt spendera över 3 år tillsammans :)
Det slutade med att det blev utgång även lördagkväll, samma gäng. Alla var dock lite segare med tanke på hur alla hade varit galet taggad kvällen innan, men det blev ändå utgång på Lokal, och jag dansade så att jag inte kände av fötterna längre. Då är det lyckat ;)
 
Två härliga partykvällar och igår var en myssöndag med kalas för Marielle och sedan hade David fotbollsmatch, DM-final som dom vann med 12-1 (!). Det var roligt! :)
 
Nu sitter jag med böcker och papper upp över öronen igen, det är tätt mellan tentorna och på onsdag är det dags igen. Huvva, jag gillar det inte, men what to do? Har redan börjat blicka framåt mot kommande helg, då blir det Finsittning som avslutning på nollningen. Alla kommer att vara uppklädda och vi kommer att serveras en finare middag och sedan blir det dans. Alldeles underbart! Tur jag har mina helger att se fram emot, det gör att veckorna känns lite lättare att genomlida ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0