En helg av toppklass.

Helgen är förbi och jag sitter med ett fånigt leende, helt klart en helg av toppklass, såå härligt!
I fredags skrev jag bort tentan, var sjukt nervös innan. Vågade knappt titta på frågorna, men då jag väl gjorde det infann sig en lättnad, de frågor som jag hade hoppats på att komma fanns där! Sen är det ju bara att hoppas att jag har pluggat in rätt svar, men det tror jag, och i sådana fall så har jag nog klarat min första tenta på Förskollärarprogrammet :) Känslan när jag lämnade in provet och gick ut ur salen, det var som att flera kilo hade lättat från axlarna! :) Underbart skönt!
 
Efter det lunchade jag och mamma på stan sen unnade jag mig härlig tenta-shopping :) Ett par byxor, en tröja, örhängen och en håraccessoar fick följa med hem, och sen mina goda alkoholfyllda drycker från systemet ;)
Kom hem, satte igång hög partymusik och sedan var partytaggen på plats! Galet vad peppad jag var då! Jenny kom hit en stund och vi drack gott och satt och surrade innan Frida&Pontus skjutsade upp oss på universitetet där insparksfesten/tentafesten väntade! En kväll fylld av massor av skratt, god dricka, nya bekantskaper och GALET mycket dans! Såå roligt!
 
Igår var det lite mindre taggat, men jag var så nöjd med kvällen innan, så det gjorde absolut ingenting att jag kände mig lite seg, det var värt det :) Var på skogscruising med mamma&Frida och på kvällen kom Emma förbi en stund och vi bara myste och surrade på en massa :)
 
Imorgon är det måndag igen, och en ny del av kursen väntar, kommer säkert bli hårt tryck direkt från start här med, men det är samtidigt skönt när man har lite press på sig, hjärnan får vara aktiv och man engagerar sig i något. Det blir nog bra :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0