Måndagmorgon.

Måndagmorgon, och om 3 dagar sitter jag på ett flygplan till USA!! Helt galet vad tiden går fort, och nu är det snart dags. Resväskan är upphämtad från förrådet och i eftermiddag ska jag börja lägga ner härliga sommarkläder i den. Mår gott i hela kroppen då jag vet att jag snart befinner mig i härlig sommarvärme igen! :) På lördag sitter vi på dragracing i Las Vegas och temperaturen beräknas bli kring 25 grader, det går väldigt bra!! :)
 
Idag väntar skola mellan 10.15-12, hinner knappt börja så ska jag därifrån igen. Men det betyder också att jag får ännu mer tid för USA-planering! Vi ska avsluta den första kursen, och ha introduktion till den nya. Det blir spännande och se vad denna kurs har att bjuda på Demokrati, Individ och Samhälle. Det var såå skönt att skicka in essän igår för förra kursen. Den har tagit så mycket längre tid än vad jag hade planerat, och det tog nästan 3 timmar för att kapa bort drygt 250 ord som jag hade för mycket, då längden på texten var satt till en viss mängd ord. Men jag är nöjd med slutresultatet så jag hoppas att lärarna tycker att jag har förstått uppgiften rätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0