Imorgon kommer jag Kreta!

50 minuter kvar av den här arbetsveckan, och 50 minuter kvar innan jag tar en härlig semester och åker med en hel hop favoriter till underbara Kreta!
Tusiken så skönt det ska bli att komma bort, bara få rå sig själv, sola och bada, äta gott och dricka gott!
Dom säger att Kreta har riktigt bra temperaturer just nu, TACKAR! ;)
 
Om jag längtar?! Nu vill jag bara att det här närmsta dygnet ska gå, så att vi får åka ut till Alvik imorgonkväll och kliva ombord! :)
Men första ska naglarna fixas, Johanna kommer i eftermiddag och ska göra mina naglar. Det blir gelénaglar med rosa glittertip, mycket snyggt till solbruna händer! :)

GAALET vad jag ser fram emot detta! :)
Tur att jag vet ändå att alla som är kvar i Sverige också kommer ha det bra, vi har det ju faktiskt inte så jättetråkigt här heller, med det underbara majvädret som vi har fått tagit del av i flera, flera dagar nu! :)
Låt detta bli en låååång och härlig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0