Nedräkning till sommarledigt.

Kanske överraskar jag med bättre uppdatering nu när ledigheten närmar sig. Just nu går allt i ett och jag spenderar mest tid på jobbet. Här håller vi på att plocka bort, plocka ner, städa och tvätta. Allt ska bort och flyttas över till en annan avdelning, så vi har det vi gör.
Samtidigt är det lite tråkigt att sista veckan på jobbet mest ska innebära städ, och mindre tid med barnen. Och framförallt en otroligt ostimulerande miljö för barnen. Nu varvar vi mellan film inne på smartboarden, sen är vi mest ute i det fina vädret. Man får passa på att njuta och framför allt mysa med de underbara små.
Timmarna börjar snart vara lätträknade här på jobbet. På fredag jobbar jag min sista dag här, och behöver jag säga att tiden gått så sjukt fort! Känns som att det var bara ett par veckor sedan jag satt på anställningsintervjun, och det var liksom i augusti! Och jag behöver nog inte förklara två gånger att jag har trvits underbart bra här. Men helt fantastiska barn och underbara kollegor! Man kan nog inte ha det bättre.
Men tur att vi alla är kvar i samma stad, och efter sommaren kommer jag tillbaka hit och hälsar på. Sen kommer jag säkert få vicka, om det inte rent av blir något mer... man vet aldrig ;)
 
På fredageftemiddag går jag härifrån med semester, arbetslös, mellan två jobb, mellan jobb och skola, you name it. Jag ska vara ledig, det är målet för sommaren! :)
 
Sola, bada på Bölesholmarna, dragracing, PiteHavsbad, äta gott, dricka gott, umgås med människor som gör mig glad och bara NJUTA!
 
Förra årets sol och bad på Norrmjöle Havsbad tillsammans med Johanna och Hugo <3

Kommentarer
Postat av: Arianne

Det gör du helt rätt i Emelie! :) Njut av ledigheten och ha en trevlig sommar! :)

2013-06-26 @ 14:42:37
URL: http://tralllle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0