Själv är inte kul.

Ibland är det skönt att bara få lite Emelie-tid. Här sitter jag nu med en stor kopp te och avokado till frukost. Allt går i mitt tempo och jag har laddat en maskin med tvätt. Skönt att bara få vara, så här på en söndagmorgon.
Men FY vad tråkigt det är att vara ensam :P Så fort Mathias är borta, och jag ska bo hemma själv, så blir jag ständigt påmind hur tråkigt det är att vara själv. Hur kul är det att ställa sig och laga middag, till sig själv, på en lördag. Inte så att det blev något stort pådrag precis, yoghurt och musli fick duga ;) Tur att jag hade kvällen planerad igårkväll, åkte till Röbäck för att mysa sönder med Johanna och Hugo. Helt underbart och jag fick verkligen fylla på batterierna :) Vi såg Melodifestivalen och snaskade i oss grönsaker och dip :)
 
Skönt att Mathias kommer hem ikväll, då behöver jag inte sova ensam en natt till, det är baskemig inte kul ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0