Fredag med Frida.

Jag skulle verkligen inte påstå att den här veckan har gått fort. Men få barn och långa dagar, så har minuterna segat sig fram. Tur att jag har trevliga kollegor som man enkelt kan prata med, och få tiden att gå.
Idag är det äntligen fredag och jag går tidigt, slutar om mindre än en timme. Underbart!
Just nu sitter jag och mumsar på kaffe och goda kakor, fredagsfika! Jag unnar mig, och jag vet att det kommer bli ett hårt träningspass i eftermiddag med Frida och Jessica. Ska utmana både kondition och styrkemässigt, vill känna mig rejält slut efteråt!
 
Efter träningen så kommer jag och Frida åka och handla inför kvällens middag som vi ska laga tillsammans. Mamma och pappa är i Stockholm, David är hos kompisar i Hörnefors, Mathias ska till Åkullsjön, så jag och min syster ska ha en riktig myskväll tillsammans! God middag och underbart sällskap, det blir en bra start på helgen! Och så träningen som vi ska inleda med! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0