Mello-final.

Jag överlevde dagen i backen, och ska jag vara riktigt uppriktig så hade jag faktiskt roligt!
Jag har underbara syskon som har tålamod att hjälpa sin stackars storasyster som inte alls är van utförsåkningen.
Men det hann bli många åk, och ingen riktigt vurpa, vid ett par tillfällen satte jag mig bara ner för att jag var så less i fötterna. Men i övrigt så höll jag mig på benen, så jag är mer än nöjd! ;)

Igår var det fest hos Andre och Johanna. Riktigt trevligt, men kvällen gick som vanligt alldeles för snabbt. Utgång efter det på Allstar, mycket folk, bra musik och dans tills fötterna inte orkade mer. En bra kväll!

Denna kväll kommer att spenderas i soffan, som för många andra. Mello-finalen ikväll, och jag har nog inte sett mer än 2 deltävlingar så flera av bidragen kommer att vara helt nya, vilket känns lite spännande. Som sagt, har inte slaviskt följt deltävlingarna hittills, men när det väl kommer till final kvällen så blir jag ordentligt svensk, och det är ett måste att se! Så ikväll väntar 3-rättersmiddag, mys och Mello-final med syskonen! Lovely!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad fina ni var i slalom backen! Ordentligt av dig Emelie att ha hjälm på dig,det händer så snabbt en olycka. Hoppas att ni hade en fin dag tillsammans med David och Pontus. Kram på er/mamma

2012-03-21 @ 10:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0