En andra chans.

Vilken bra måndag det blev!

Idag var jag tillbaka på Tomtebo igen, efter två veckor. Det kändes jättekonstigt att måste sätta sig på bussen igen, men jag hittade dit! ;) 10 barn på 4 vuxna, resulterade till en mycket lugn dag. Men det har varit skönt, en mjukstart efter helgen (som förövrigt den var mycket bra!).

Slutade 14, så då tog jag bussen ner på stan. Just nu känns det som att mitt liv endast rymmer jobb och träning, så det var evigheter sedan jag var på stan. Tog mig en uppvärmning idag, och ska ner igen mot slutet av veckan då jag har tänkt att ta ett par dagars sportlov med Frida och David! Det blev två nya linnen, en cardigan, schampoo och balsam :) Nog för att jag skulle känna mig nöjd!

Sedan blev det att gå hem till mamma och pappa, där David väntade. Lagade middag och Mathias kom förbi och åt, middag med mina älsklingskillar! Sedan skjutsade han mig på gymmet.

Har prövat Sh'bam tidigare, och fick inga bättre intryck av det. Vi höll till i en liten lokal, och man såg dåligt. Därför hade jag inte tänkt att testa det igen. Men igår föreslog Emma att vi skulle testa det, och kan jag säga nej? Absolut inte. Så helt utan förväntningar testade jag igen. Nu i en större lokal, och med min absolut favorit instruktör, och jag älskade det! Varje minut njöt jag till fullo och det var så fruktansvärt roligt! Så jag tar tillbaka allt, och kommer helt klart närvara vid nästa möjliga tillfälle!

Det är så roligt när man kan omvandla sina negativa tankar och bli helt såld på något! Sånt gillas, och kommer att bidra till att jag kommer att somna med ett leende inatt!


Kommentarer
Postat av: Morfar dä

Bra att allt verkar vara bra hos er medan mor och far är over there, Jag tittade in för några kvällar sen och David var ensam hemma med en kompiskille. Så det verkade inte gå nån nöd på honom. Hoppas att det fortsatt också funkar fint medan föräldrarna är borta. Jag tittar nog in nån fler gång o kollar läget. Sköt om er. Kramar från morfar till er alla.

2012-03-06 @ 08:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0