Juni-update

Ärligt talat vet jag inte var uppdateringarna har tagit vägen, men dom verkar inte göra sig själv iallafall! :P

Njuter av varje stund solen visar sig, myser med dagisbarnen så mycket jag kan då sommaren börjar närma sig (som iofs redan är här - men sommarledigheten), då alla barnen slutar, jag slutar och det kommer bli som ett enda stort hålrum i hjärtat av både barn och arbetskamrater. Usch!
Vi var på jobbkonferans i helgen nere i Övik, hela Matrisen. Bodde på hotell, njöt av hotellfrukostar och gudomligmat, utvärdering av terminen som gått - och parteey som en avslutning tillsammans. Precis som jag och Emma (som delade rum) hade planerat för så hamnade alla inne på vårat rum. Vi hade fixat med högtalare och övertalat alla om att rum 252 stod öppet för alla! Såååå lyckat, och så roligt att vi alla kunde vara samlade. Det blir en helt annan grej att ses utanför jobbet, så himla roligt. Men sååå tragiskt att det börjar gå mot sitt slut... Än vet jag inte hur hösten ser ut, men jag är ändå lugn. Efter alla mina erfarenheter så VET jag att allt ordnar sig! Det gör det alltid! Nu ska jag först njuta av sommar och massa härligheter och sen kommer jag ha ett jobb att gå till i höst. Punkt och slut.

Nu sitter jag och väntar på att mamma och David ska komma förbi, och sedan ska vi ut till Täfteå för att se David spela fotbollsmatch. Måste ju ladda upp ordentligt inför Gothia som är i juli - som ska bli så sjukt roligt! :D
Min fina, fina Emma! Vad skulle jag gjort utan dig? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0