Har just satt mig på tåget som ska ta mig ...

Har just satt mig på tåget som ska ta mig till Nordmaling. Där väntar finaste Carro! :-) Först ska vi en sväng så Häggströms modehus och sedan hem till henne för att fixa oss. Ikväll är det tjejfest på gång och rykten har sagt att sommardrinken har legat och gosat till sig ordentligt! :-) Fy vad mysigt det är med fester så sommaren. Allt blir så mycket lättare, man har lättare kläder och läskande drinkar känns mer än passande! :-) Ska bli så kult! ;-) Igår var det fotbollsladdning för hela slanten hos mamma och pappa. Jag och David hade köpt Sverigetröjor och bordet dukades upp med massor av gott! Matchen var riktigt spännande, men tyvärr räckte det inte hela vägen och Sverige är ute ur EM, surt! Men vi supportrar gjorde iaf så gott vi kunde ;-) Nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av tystnaden på tåget, snart får jag kramas med Carro, som jag inte träffat så länge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0