Dator-inköp.

Innan helgen var jag och köpte mig en bärbar dator, efter att ha funderat på det länge så slog jag äntligen till. Startar knappt min stationära, så den mesta surfningen sker via telefonen, vilket är smidigt, men alla gånger inte så praktiskt då jag blir begränsad till typ Facebook, tv.nu, google, aftonbladet osv. Så en bärbar ville jag ha! Då blev det en Toshiba, som verkade helt okej. Men det fanns detaljer med den som jag störde mig på redan från början. Och jag vet hur jag är - har jag börjat störa mig på det, så kommer jag ha svårt att släppa det. Känns inge roligt att köpa något som man inte är fullt nöjd med - inte när det kommer till lite dyrare inköp så som datorer. Så ikväll tog jag med mig Mathias upp på NetonNet för att byta.
Så här sitter jag nu, med min nya HP Pavilion, hittills är jag jättenöjd, en riktig "Emelie-dator" :) Det tar alltid en stund innan man får den personlig och att den verkligen känns som min, men det känns helt kanon! :)

Med den här beautyn ska jag försöka få fram lite bilder från helgens midsommarfirande i Maltträsk, blev taget drygt 200bilder så några borde jag kunna få upp! Hade världens underbaraste helg med fantastiskt väder och underbart sällskap. Helgen har bjudit på brännboll, badtunnebadning, god mat och dryck, fiske - ink fiskelycka (!), mängder av skratt och sjuk humor med folk som jag aldrig skulle klara mig utan! Tänk att det finns dom som man egentligen inte delar några band till, men som helt naturligt räknas in till syskonskaran. Och alla 3 Jonsson-barnen har samma åsikt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0