Sommarmys.

Snart bär det av mot stranden med Johanna, Andre och Hugo. kroppen ska få sig lite bränna ;)
Ska bli så härligt men då vill jag att de molnen som envisas uppe på himlen ska dra sig här ifrån. Som igår, fy vad härligt det var! Inte ett moln på hela himlen och löpsedlarna avslöjade att "medelhavsvärmen" var på gång. Me like! Nu är den halvdana sommaren gjord, nu när jag är ledig vill jag ha en ordentlig och härlig sommar! Men det är lovat fint väder inför helgen så vi ska till Piteå och tävla. Veckan därpå drar vi ju oss mot Göteborg och David ska spela Gothia, och då får jag också för mig att vädret kan bli riktigt bra! Bara att vika in tummarna! :)

Tacka vet jag en "riktig sommar"! Med massor av värme, grillmiddagar, dagar vid stranden, svalkande glassar och en underbar sommarkänsla i hela kroppen!

 

Gårdagens grillmiddag, myys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0