Ömmande hals.

Fy vad halsen spökar med mig! Vaknar nästan dagligen med halsont som oftast gör över efter ett tag, men det är så drygt! Citron, ingefärga&honung i varmvatten är min favoritdryck nu förtiden. Det hjälper mot ömmande halsar, och har dessutom detox-effekt, så jag dricker och dricker ;)

Vad dagen har att erbjuda är fortfarande lite oklart, har tänkt att halsen ska få lägga sig, men sen tar jag nog min rosa fara och beger mig ut! :) Nu har jag ju faktiskt ett par veckor här framöver som ska fyllas med massor av trevligheter! En hel del är ju redan förbestämt, så som dragracingtävlingar och Göterborg om 2 veckor! :)

I lördags var det Wheels i stan, vad med och jobbade och har nog aldrig i mitt liv varit så blöt av regn! :P Var dyngsur genom alla mina lager av kläder och så kall in på bara benen! Skumbadet som väntade när vi kom hem var underbart efterlängtat!
Men uppslutningen på Wheels var ändå bra, stor eloge till alla som tog sig dit trots vädret! Och crusingen på kvällen var lika bra som vanligt, fick umgås och mysa med flera av mina favoriter, så det blev ju riktigt bra i slutändan! Men nog tar jag hellre sol framför regn! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0