Vänder blad.

Lördagkväll, och jag sitter hemma hos mamma och pappa med ett glas rött vin i handen.
Kände att det var jag värd efter denna dag.
Nu börjar en ny tid i livet och det är dags att vända blad. Jag intalar mig att allt ordnar sig, och jag är inte sån som person, jag ger mig inte förens jag har nåt mina mål. Så är det bara!
Nu blir det ut och söka jobb på nytt, och jag vet att därute finns det en arbetsledare eller chef som väntar på just mig! ;) Det gäller bara att hitta dit först! :) Just nu ligger det inte alls ute speciellt många jobb som passar mig, det är mycket chefstjänster, operatörs-yrken, tandteknologer osv. Det är inte mitt forum, så därför söker jag allt som jag vet att jag skulle kunna hoppa på. Dessutom ska jag försöka göra ett ryck, som i höstas, och fara runt, dela ut CVn och bara visa upp mig överallt.
Lagerhaus är ju ett gott exempel, lite tur, rätt tajming och rätt människa bakom kassadisken - sen var jobbet mitt :) Vad är det som säger att jag inte kan ha samma tur nu?
Söka jobb, skaffa gymkort, träna i MÄNGDER och träffa folk, det blir mitt liv nu framöver. Jag vägrar sitta hemma och deppa, jobben knackar inte på dörren. Allt är upp till mig och jag ska försöka göra mitt yttersta för att fixa detta! :) (Varför kan jag inte ha styckeindelning längre?!)

Kommentarer
Postat av: Morfar dä

Lycka till Emelie, detta klarar du säkert. Du är ju en frammåt och ambitiös tjej.

Varma lyckönskningar från din morfar -:)

2012-01-08 @ 11:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0