Fredag 13

Fredag den 13 idag, kan bli bra, kan bli mindre bra... Lär visa sig under dagen.
Jag är iallafall inte så vidskeplig, så det blir nog som vilken fredag som helst.
Hittills iallafall :)
Har städat och gått an här hemma hela morgonen. Så nu är julen bortplockad, sängkläderna är nya, golvet är dammsugat och blöttorkat och jag har småfixat lite! Känns skönt att få göra en lite mer genomgående städning av lägenheten. I och för sig är vi inte hemma på resten av helgen, så att vi får njuta av det, men den är säkert lite nystädad och fräsch på söndag när vi kommer hem igen.
Helgen kommer att spenderas uppe i Åkullsjön, och ikväll är det fest i Bygdsiljum. Ska bli jättekul, och Jonsson ska ta det relativt lugnt :) Imorgon blir det kalas hos Maria och Rickard och dubbelkalas för både Hilma, som fyllde ett år i onsdags, och Isabelle som fyller år nästa vecka. Det blir myys!
Sen ska det bara bli skönt att byta lite miljö, har varit i Umeåtrakten nu flera veckor, så det ska bli skönt att bara få komma bort lite :)
Nu ska jag stoppa i mig lite lunch och sedan ringa Frida, för i eftermiddag blir det gym. Känns så härligt att vara igång, men träningsvärken jag har haft de senaste dagarna har verkligen inte varit nådig. Bland de värsta jag varit med om! Men nu börjar det lugna ner sig lite, så då är det bara att köra på igen :)
Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0