Magont och myshelg.

Har haft en fantastiskt mysig helg med familjen. Vi har myst i mängder och bara fått rå om varandra. Mamma och pappa åker till USA på onsdag, och jag är inte ett dugg avundsjuk... Men snart är det min tur igen, bannemig! :) 

Medan dom är borta ska jag försöka ta hand om småsyskonen och katten. Dessutom kommer dom ha sportlov medan päronen är borta, så nåt ska vi nog försöka hitta på för att dom ska känna att det blir ett bra lov! :)
Något mindre bra med denna helg är att jag dragit på mig magont som inte är av denna värld! Jag vet att det är många som känner av magplågor osv, och självklart ska även jag dras med. Går runt och mår illa konstant och det bara värker i hela magen, inte alls kul. Och jag hoppas verkligen att det ger med sig till imorgon och senare i veckan då jag ska tillbaka och mysa med de små liven! Så nu är Verum fil och yoghurt min räddare i nöden! Orkar inte bli sängliggandes, men när man får frossa av att ha ont i magen, då är det inte kul! ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0