I skrivande stund sitter jag i bilen på vä...

I skrivande stund sitter jag i bilen på väg hem. Vi rullar in i Lycksele om ett par mil. Det känns riktigt tråkigt att lämna fjällen bakom oss. Vi har haft det så otroligt bra, med fint väder, god fiskelycka och skratt. Synd bara att tiden går så fort när man har roligt! Men samtidigt har vi varit i den här situationen förut, och vet att det bara kommer att smälla till, sen åker vi efter blå vägen igen, fast åt andra hållet ;-) Det som känns skönt är att det finns så mycket att se fram emot nu när vi kommer hem. Sommaren är strykande nära, innehållande dragracing, Göteborg, sol och bad! Dessutom är det endast 6 dagar innan flyget lyfter från Arlanda och tar mig, Emma och Stina mot Egypten! Har nog inte riktigt förstått att vi ska iväg och ännu mindre att det är så få dagar kvar! På fredagkväll åker vi ner till sthlm och på lördagmorgon bär det av! :-) Som sagt, det är så roligt att ha saker att se fram emot!


Kommentarer
Postat av: Morfar

Jag önskar dig en trevlig resa. Hoppas att allt går bra och var rädda om Er.

2012-04-12 @ 09:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0