Då börjar denna dag gå mot sitt slut. Imor...

Då börjar denna dag gå mot sitt slut. Imorse när vi vaknade möttes vi av mängder av nerfallande snö. Blev en lugn morgon, och som den goda systern jag är försökte jag hjälpa lillebroren med läxorna. När snön hade avtagit en del begav vi oss ut på isen. Provade på fiskelyckan även idag, och jag fick på en fisk på kroken. Årets första! :-) Snön kom tillbaka i väldiga mängder och i ett försök till att hålla värmen sprang jag och syskonen upp för en hög backe för att sedan kana ner. Roligt var det! :-) Väl hemma vid motellet igen har vi bara myst! Bastat, grillat, druckit gott och spelat spel! :-) En kanondag, trots vädret ;-) Imorgon talas det om liknande väder som idag, så mest troligt åker vi in till Hemavan en sväng, för att få byta lite miljö och handla lite :-) Tror iallafall att morgondagen bjuder på en hel del mys även den! :-) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0