Dagens lycka i bilder.

Har just tagit mig en välbehövlig powernap så här inför middagen. Så nu är jag pigg och glad igen!
Dagen har spenderats på stan, med först lunch tillsammans med mamma och Marielle, och lill-skruttan så klart! =) Efter det blev det lite spring på stan och nya byxor, mascara och skor fick följa med mig hem. Känns skönt!

Kvällen blir lugn, men imorgon vankas inflyttningsfest i Olofsfors. Senast vi festade tillsammans var i början på juni, när vi var och såg Boppers i Bjurholm, en supertrevligkväll, men alldeles för länge sedan. Så imorgon är det dags igen, nu när Billy har flyttat klart! Im sooo exited! =)

Därför bjuder jag på en bild som jag fick skickat av Carro, hennes sätt att ladda upp inför morgondagen. Jag kallar det lycka;

Jag tror detta var på valborg! Och kul hade vi, som alltid!! =)

Sen kan jag inte hålla mig...... Hittade en bild som Johanna hade lagt upp på mitt lilla charmtroll. Världens goaste myskille!! Lägger upp den också, blir alldeles varm i kroppen då jag ser denna krabat, därför är det lycka av högaste sort;

Älskade lilla vän! Om du bara visste hur hårt du får "mosters" hjärta att slå! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi vad glad jag blir!! :)))) vi måste ses snart igen och mysas! Miss jooo! PUSS

2011-09-02 @ 19:35:45
URL: http://norman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0