One step closer.

Om alla helger hade sett ut som denna, då vill jag ha helg alltid!
Fy vad bra jag har haft det!

I fredags blev det mys både med Marielle och Jasmine en kort stund, och efter det åkte jag och mamma till Klabböle, där fika på altanen med Johanna, Hugo, Maria och André väntade! Riktigt mysigt och jag och min älsklingspojke fick spendera myyycket tid tillsammans! =)
Blev uppskjutsad till Ersboda till Norrlands MC till Mathias för att invänta att hans arbetsdag skulle ta slut, fick mig en glasskål medan jag väntade. Och den som känner mig vet att jag ALDRIG tackar nej till glass, min stora svaghet i livet ;)
Fredagkvällen spenderades först med god middag i Åkullsjön tillsammans med mys-Agnes! Sedan tog vi med oss Dogge till Bygdsiljum för att först hälsa på Nicke och Linnea och sedan fredagsmysa tillsammans med Rickard och Maria och tjejerna, vilket inkluderade att jag fick bebismysa ännu mer och denna gång med Hilma!

På lördagen var det dags för Johanna, Rickards dotter, att provköra junior dragster för första gången. Hon har lånat Vickans svarta fara, och till helgen är det dags att ta lincens i samband med tävlingen i Skellefteå. Johanna var verkligen jätteduktig och jag kan tro att det är såå mycket för henne att ta in! Försökte med alla tips jag kunde komma på för att underlätta för henne och jag är verkligen heelt säker på att det kommer gå hur bra som helst för henne till helgen!

Till middag serverades det grillat med potatisgratäng och en ordentlig sallad, om dom fick mig på fall? Ohja, jag njöt av varje tugga! Inte nog med det, vi hann även med en bit björnbärs-cheesecake innan det bar av mot stan igen. Mätta och glada åkte vi iväg för att gå runt på Kulturnatta och lyssna till olika band och träffa folk. Det blev en heelt kanonkväll tillsammans med min finaste Mathias!

Kom i säng alldeles försent efter att vi skjutsat hem mamma, pappa, David och hans kompis. En nattlig sväng förbi Max hann vi också med. Så idag har jag varit jättetrött i huvudet och flera gånger har jag betvivlat att jag faktiskt var nykter och chaufför igår. Har haft lite bakis-känsla i kroppen som nu börjat ge med sig!

Däremot har jag faktiskt, hör och häpna, varit ute och sprungit ikväll. Bara för att jag skulle ha lite bättre samvete att sätta mig i soffan nu och invänta BigBrother ;) Gick faktiskt riktigt bra och fick upp ett härligt flås!
MEN!
Bara för att jag satt och pratade igår tillsammans med Mathias föräldrar om att jag aldrig sett en levande, lös orm i mitt liv. Bara sett ett ömsat gammalt ormskin i Järlåsa och haft en tam stor boa på mina axlar under UG-perioden. Bara därför låg den en svart liten rackare och väntade på mig vid vägkanten då jag var ute. Blev alldeles kall i kroppen då jag såg den, men som tur var tror jag inte att den såg mig och kom inte emot mig. Huvva vad äckligt! Sånna där saker behöver jag inte stöta på mer, jag klarar mig gärna utan!

10 dagar kvar till examen! Vilket betyder ett steg närmare en ny epok i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0