Tierd monday.

Usch vilket väder det var imorse! Fy tusan!
Första gången jag körde till Övik ensam, och den blev den värsta!
Sofia har åkt till USA och Carro jobbade.

Var riktigt dyngtrött imorse när jag försökte slå upp mina blå, och det blev inte bättre.
Hela vägen ner till Övik försöke jag hålla mig koncentrerad på att inte somna, usch vilken otrevlig känsla!
Dessutom stog regnet som spön i backen, det formligen ÖSTE ner. Fick vattenplaning flera gånger och satt med hjärtat i halsgropen i princip hela vägen. Usch, fy, blä!

Det gjorde det inte bättre att skoldagen bara varade i 35minuter och det kändes kraftigt ovärt att köra ner 16min tur&retur efter en hemsk väg för så lite tid i Övik.
Att vi dessutom inte kom fram till något under planeringen blev pricken över i't.

Nä, bättre förmiddagar än det här finns det helt klart.

Eftermiddagen spenderades i Olofsfors med finaste Caroline. Vi planerade inför vattengympan som vi ska hålla under Spa-dagen på torsdag. Då är det skarpt läge igen och jag tror helt klart att det kommer att gå jättebra! =)

Känns som det har varit mycket negativt idag, men jag tror jag skyller lite på vädret. Grått och trist är inte alls mitt önskemål! Sen är det mycket cirkulering i huvudet också så det skyller jag min tankespridhet på.

Kommentarer
Postat av: johanna

Mi love you big time gumman!! Min syster jag aldrig fick - det är du det! Vi ses snart hjärtat! PUSS <3

2011-05-18 @ 23:22:18
URL: http://norman.blogg.se/
Postat av: johanna

Mi love you big time!! Min syster jag aldrig fick - det är du det! Vi ses snart hjärtat!! PUSS <3

2011-05-19 @ 09:31:45
URL: http://norman.blogg.se/
Postat av: jag iiiigen

Råkade bli två gånger... Men då fick du mitt budskap ordentligt istället :)

2011-05-19 @ 09:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0