Regn, regn.

Regnet det bara öser ner...

Idag har jag och Carro bestämt oss för att vara lediga.
Vi jobbade på jättebra med examensarbetet igår och firade på kvällen med en middag på Eastern Palace.
Idag fanns det inte så mycket vi kunde göra, då handledaren håller på att gå igenom arbetet för att sedan säga vad vi ska ändra på.
Det resulterade i en ledig dag för oss, och det tackar jag inte nej till!

Jag unnade mig en härlig sovmorgon, tills min finaste syster ringde och bad mig komma med några saker till skolan. Det var bara att pallra sig upp och inse att vädret inte alls var vad jag önskade.
Jag som hade tänkt mig att gå an lite grann här hemma först, för att sedan ta en långpromenad, möttes av att regnet föll i godan ro.
Happ, så då får jag fylla ut dagen med annat, det är faktiskt inte roligt att vara ute och gå och bli blöt. Hela saken är som förstörd då :P
Men i eftermiddag blir det iallafall att åka in till stan tillsammans med Frida för att hjälpa henne att hitta avslutningskläder. Lilla, stora gumman som går ut nian. Tiden går så fort!

Jag minns min egen skolavslutning från grundskolan som igår, hur pirrig man var inför gymnasiet, samtidigt livrädd för att lämna tryggheten i lilla Hörnefors.
Men nu i efterhand så vet jag att det inte är något man behöver oroa sig för, det är ett helt naturligt steg i livet, och det är spännande att börja på en ny kula! =) Och sen så mycket nya människor jag lärt känna under dom här åren. Fantastiskt =)

Efter att vi varit på stan blir det att åka upp på Campus för att se David spela fotbollsmatch där. Det är det jag älskar med att sommaren är på väg, att dagarna inte tar slut så fort, utan att kvällarna utnyttjas mycket bättre än dom gör under vinterhalvåret. Då sitter jag gärna hemma, ihopkrupen under en filt i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0