Inte som jag tänkt.

Usch, idag är inte alls taggen på topp.
Jag är trött, frusen och känner mig som i en liten bubbla.
Ingen rolig känsla alls när solen skiner ute, och det är bara 6 ynka dagar kvar som student.

Men jag vet själv anledningen till min otagg, och det är för att jag fick ett samtal igår av tävlingsledaren i Skellefteå. Tävlingen är inställd då det blev för få anmälda. Det känns skit rent ut sagt.
Har verkligen varit hur sugen som helst på att köra, enda sedan i augusti förra året. Det senaste veckan har jag typ haft nedräkning. Sen blir det inget. Inte konstigt att man inte är på humör.

Dessutom laddar alla nu inför helgens brännbollsyra, och jag förstår dom. Dom kommer att ha jätteroligt, det betvivlar jag verkligen inte. Om jag nu väljer att fara dit, så blir det att stå och titta från sidan. Inte alls samma sak, och verkligen inte samma stämning som jag vet att dom kommer att uppleva.

Men vi får väl se vad som blir, jag tror hur som helst att jag måste försöka komma på något att fylla ut min helg med, annars går jag under.

Ska försöka bli på lite bättre humör nu, livet är för kort för att gå runt och sura. Det finns säkert en tanke med att tävlingen inte skulle bli av, jag hade kanske fått sladd och kört av vägen. Får intala mig det, så ser jag väl det ur den positiva sidan kanske :P

Hur som helst hade jag iallafall en jättemysig kväll igår med min finaste. Först middag på Allstar som var helt fantastiskt god och sällskapet kunde inte ha varit bättre! Sedan gled vi runt i kvällssolen, åkte ut till Bölesholmarna, en plats som vi helt klart kommer att besöka igen. Resten av kvällen betstod av mys, mys och åter mys. Puss älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0