Examensarbete.

Livet som student är snart över och dagarna börjar bli lätträknade, därför försöker jag hålla humöret uppe och glädja mig med att det är fint väder som gör att sommaren gör sig ännu mer påmind.

Dagen har spenderats hos Sofia där vi har skrivit examensarbete för fulla muggar. Carro har varit duktigt och gått igenom våra utvalda artiklar, många på engelska, medan jag och Sofia har gett oss på ett försök till inledning och faktiskt skrivit ner en hel del. Jag tror absolut att vi ligger i fas och att det här arbetet ska gå att ro i land =) Ämnet som vi skriver om är ifall "Fysisk aktivititet kan förebygga att insjukna i hjärtinfarkt". Faktiskt spännande, men samtidigt inte helt lätt. Vi gör så gott vi kan och har ju iallafall hjälp av varandra då motivationen och orken tryter.

Natten spenderades på Böleäng och igår hann vi med både en promenad på Röbäcksslätten i det fina vädret men även en sväng till Klabböle där vi våldgästade Johanna, Andre, Hugo och Miloo. Jag fick mysa med lillprinsen, vilket känns som en evighet sedan sist! Sen bara att spontan besöka folk och hitta på saker, sånt älskar jag!
Fick ladda på batterierna lite känns det som, Hugos ögon och myset som bara han kan ge, det är en gåva för sig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0