Dan före dan!

Long time no see!

Jag lever! Och om ett par timmar bär det av mot Övik för att ha en ute-examination. Det blir det sista jag gör på kursen Friskvårdsmetodik och det känns bra att få lämna det bakom sig. Vi ska vara ute i drygt två timmar och olika grupper ska hålla i olika "redovisningar" som tex vad man ska ha för kläder på sig om man är ute, vilken mat som passar bäst att ta med sig, allemansrätten och vi ska hålla i en aktivitet för dom andra. Jag ser det absolut inte som en stor grej utan hoppas bara på att dagen ska gå smärtfritt.

Ikväll då jag kommer hem blir det att åka in till stan för att träffa Emma, och sedan sova hos Mathias <3
Men innan!! Då ska jag åka en liten sväng till Marielle! Sista gången jag kommer dit utan att det är en liten bebbe där. Imorgon kommer lilla underverket och det ska bli så mysigt att se vem det är som har gömt sig inne i hennes mage i snart 9 månader! Min lilla kusin! Jag blir alldeles varm i kroppen bara jag tänker på det. Den underbara lukten av bebis! =) =) Jag hoppas bara allting går bra för Marielle och den lilla, men det finns dom där uppe som gör allt för att hjälpa till!

Oj oj, bebisar och småbarn! Dom kan verkligen få mig helt knäpp! Då man väl börjat tänka på dem så kan man inte sluta! Tur att jag har måånga omkring mig!

I helgen åker vi till Tierp för att dra igång dragracingsäsongen! Dock ska ingen av oss syskon köra, utan det blir bara att titta den här gången. Det är premiärtävling i Tierp så jag skulle kunna tänka mig att det blir speciellt! Sen ska det bli så kul att träffa alla igen, och framför allt KÄNNA LUKTEN AV BRÄNDA DÄCK!!!! <3 Me like, me like, me like!
Så på fredag blir jag upphämtad i skolan och sedan bär det av! Jag gillar road-trips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0