Lovely.

Tisdag idag. Och någonting säger mig att den här veckan kommer att gå minst lika snabbt som alla de andra veckorna har en tendens att göra. Man känner av att det är måndag, sedan hinner man knappt blinka så är fredagen här. Mitten på mars nu, snart april och vår på riktigt. Sjukt, det är allt jag kan säga om det.

Snart är skolan över, och jag står där som arbetslös, men jag ser verkligen fram emot sommaren, verkligen!
På tal om skolan så är det nog inte så många uppgifter kvar som ska göras. Vi börjar med friskvårdsmetodik 2 om ett par veckor som kommer att bestå av mängder av träning och ett träningspass som ska sättas ihop och sedan är det "bara" examensarbetet kvar. Jag tror att det kommer att gå bra.

Det är så skönt när uppgift efter uppgift blir klar. Igår hade vi en heldag i Olofsfort och skrev klart vårt grupparbete om taktil stimulering på händerna, sedan mailade vi in det så förhoppningsvis blir vi godkända och kan lämna det bakom oss. Nu på morgonen har jag även skrivit klart ett individuellt arbete om kundbemötande. Det ska nu mailas till en klasskompis som ska ge feedback på det, sedan ska det sammanfattas och lämnas in. Jag ser det som att jag är i princip klar med det och det känns awsome! =)

Igår hade vi som sagt en heldag i Olofsfors och förutom att skriva grupparbete så åt vi fantastiskt god middag och sedan på kvällen åkte vi iväg och tränade för Sofia och Carro skulle hålla i sitt gympapass. Dom var hur duktiga som helst och jag tyckte att det var jättekul att delta. Tiden gick jättefort och jag tog verkligen ut mig ordentligt, men kul var det! Efter det myste vi upp i Carro och Rickards soffa och avslutade kvällen med att se Big Brother tillsammans. Det var en suuuperbra dag om jag får säga mitt!

På en stund kommer Marie hit, och ska få en helkroppspeeling och inpackning som jag har tänkt att ge henne som en sen födelsedagspresent =) Efter det ska vi fika sockerkaka som jag har stått och gjort på morgonen. Det gillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0