Helg.

Sitter i Åkullsjön och väntar på att Mathias ska sluta jobba.
Dagen har jag kunnat fördriva bra, men jag tycker att det är betydligt mycket mysigare att vara här då han är hemma.

Morgonen började med en promenad med Dogge. Eller jag promenerade och drog i kopplet medan han ville stanna och lukta överallt och hela tiden. Men det är tur att han är söt, då är det svårt att bli irriterad på honom ;)
Till slut kom vi hem iallafall, efter en riktigt jobbig promenad då solen låg på hela tiden. Blev även lite träning här hemma med skivstången, och det kan jag lova känns i mina lår redan nu. Vill inte veta hur jag ska kunna gå imorgon ;)

Sedan blev det att se klart Shrek 4 som jag hade halva filmen kvar på. Jag och Mathias såg både 3an och 4an går, men duktig som jag är lyckades jag somna, precis som många gånger förr då vi sett på film. Man kan inte lyckas varje gång, försöker jag intala mig. Så då såg jag klart den, med hunden bredvid mig. Kan lova att han inte har släppt min sida många minuter idag. Han vill ligga nära, ligga i knät och bara gosa hela tiden =)

Har även hunnit med att se herrarnas stafett där dom vann silver. Sedan kom Maria, Rickard och lilla Hilma förbi. Fick hålla och mysa och insåg än en gång att barn är en fantastisk gåva! <3 Så nu har vi fikat, umgåtts och taggat igång inför sommaren. Den är verkligen inte långt borta nu. Åh vad jag längtar tills jag får sätta mig i min svarta fara och känna lukten av bränt gummi. LOOOVELY! =)

Snart kommer min älskade hem och ikväll ska vi agera barnvakter till Agnes. Det här blev en riktigt bra dag känner jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0