Bullbak och bebismys.



Kvällen har bestått av bullbak tillsammans med min finaste syster!
Det är första gången jag bakar bullar på egen hand, och det gick över förväntan.
Dock fick jag en hel del hjälp av både mamma och Frida, med både ihopknådning och utkavling,
men kul var det! Många skratt blev det där i köket!
Det tog mycket längre tid än jag trodde, så därför har jag i princip hela kvällen befunnit mig i köket, men det var värt det, alltihop! För nu har vi ett helt gäng med väldoftande bullar att ta med oss upp till fjällen och sitta och mumsa på på isen! =)

Det är inte många dagar kvar till resning nu kan jag lova, 6 ynka dagar som kommer gå med väldans fart! Det är väl ungefär det enda som cirkulerar i mitt huvud just nu. Så kul är jag att umgås med! ;)
Något annat som jag också tänker på en hel del är hur mycket tid vi kommer att ha att spendera tillsammans med min lilla myspojke! Helt fantastiskt!
Jag blir alldeles varm i hela kroppen då jag tänker på honom och hans underbart fina leende, myyyysen!


Underbara barn, vad jag tycker om dig! <3

Kommentarer
Postat av: morfar d.ä.

Jag ser fram emot att se dessa fantastiska bullar i verkligheten.Men naturligtvis också alla mina barnbarn samt barnbarnsbarn och dom övriga i ett vackert gnistrande vintrigt och soligt Joesjö.

2011-03-28 @ 22:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0