4 veckor.

Det finns stunder i livet då allt bara känns helt fantastiskt underbart. Då man njuter av varje sekund.
Idag var en sådan dag.
Jag fick vakna upp tillsammans med han jag vill dela mitt liv med!
Vi såg lite vasalopp med mamma, och jag kom underfund med att det skulle ta mig flera dagar att ta mig runt ;)
Sedan väntade en härlig skotertur med släkten, på bra leder, solen sken och det var en riktig bra vinterdag!
Då vi kom tillbaka väntade söndagsmiddag hos farmor och farfar och vi såg på femmila.
En riktigt vinterdag, så som man önskar alla vinterdagar hade kunnat varit. Då hade jag nog uppskattat denna årstid mer =)
Idag är det bara 4 veckor kvar tills vi glider upp mot fjällen. 4 veckor som kommer gå snabbt. Hur underbart är inte det?!?! =)
Life is woonderful!

Kommentarer
Postat av: Soo

2011-03-06 @ 19:34:43
Postat av: Sofia :)

Det var helt underbart, Tack för idag!! <3

2011-03-06 @ 19:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0