en rubrik.

Det är helt sjukt att det snart är en vecka sedan jag gick ut skolan, dagarna bara flyger förbi! Det är helt sinnessjukt.
Tack alla för gratulationerna på avslutningsdagen, det känns jättebra, men jag har nog inte förstått det än. Har fortfarande tanken om att jag ska tillbaka dit i höst. Men icket. Nu blir det att söka jobb och bli vuxen, en ny del i livet som jag blickar fram emot!

Långhelgen har varit jättehärligt och den har bestått av Boppers i Bjurholm, en dag på Bruket i Olofsfors, folkrace i Bussjö och 5-årskalas för Arvid.
En helt underbar helg alltså!

Nu i helgen bär det av till Tierp för en stor 4-dagarstävling. Många bilar i de stora klasserna kommer dit, David ska köra årets första tävling och vi är lovade väder upp mot 28grader. Det går riktigt bra! Däremot talas det om åska i och med de stora väderomväxlingarna, men det hoppar jag gärna över!
Håller tummarna för min bror, och att helgen blir kanon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0