Bättre sent än aldrig.

Jag är kass på att uppdatera bloggen, det är nästan pinsamt!
Skyller på att det är så mycket annat som händer.

Har hunnit med vinst på Midnight sun international i Piteå, en hyfsad tävling i Skellefteå och härliga dagar på PiteHavsbad däremellan.

Förra veckan handlade om att fixa lägenhet, sagt och gjort, nu var det klart!  1 oktober får jag och Mathias nyckeln till vår nya lägenhet på Böleäng, det känns helt fantastiskt härligt och jag längtar så enormt!

I helgen åkte vi, Jag och Mathias, på PiteHavsbad tillsammans med Niklas och Linnea. En jättemysig helg och så underbart skönt att få komma iväg en stund tillsammans med min finaste! Sen att helgen inte riktigt blev som vi hade förväntat oss är en annan femma, men jag njöt iallafall av vår lilla minisemester och ser redan fram emot nästa! ;D

Imorgon blir det kalas på Mjölkvägen då Nicke fyller år, ska även passa på att fira kusinen Oskar eftersom att vi var borta över hans födelsedag. Det ska bli så mysigt att få träffas med hela släkten på mammas sida och dessutom får jag både Hugo-mysa OCH Jasmine-mysa. Bebismys dubbelt upp, underbart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0