Skola.

Ibland är skolan ganska så skön.
Då dagarna består av ansiktskurer, helkroppspeeling och inpackning, då klagar jag inte!
Kroppen är mjuk som en babystjärt och vi har det jättemysigt!

Men nog känns det att det är mycket skoltid alltid... Helt slut när man kommer hem, och det görs inte många knop för fröken Jonsson. Dagarna går och snart närmar det sig praktik på IKSU. Därför försöker jag lägga all min energi på allt vi förväntas komma ihåg inför alla behandlingar. Är nervös inför praktiken, men samtidigt mycket förväntansfull. Det ska bli kul att se branschen på riktigt =)

Ska även försöka ge mig på lite mer behandlingar och massager på hemmaplan, så man blir ännu bättre på det vi lär oss. Kommer att köpa hem en del produkter från Dermanord och öva, öva, öva =)

Nu bär det av mot systemet innan vi drar igång igen. I helgen nalkas fest i Olofsfors, ska bli kuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0