Sista terminen är startad.

Efter terminens första dag så känns det faktiskt bra, det var lika mycket som jag trodde. Och det kommer vara otroligt mycket under de närmsta månaderna.
Vi kommer börja 8.30 och sluta 17.00 alla dagar, utom 1-2. Det kommer att kännas!
Men samtidigt känns det bra att vi börjar en kurs som är helt praktisk. När vi kommer att vara i skolan så kommer det att vara för att vi ska lära oss att göra inpackningar, peeling, kurbad och ansiktskurer för olika hudtyper. Det känns jättespännande och jag tror att det kommer att bli riktigt roligt. Framför allt kommer det att vara skööönt då vi får uppleva allting själva =)
Som till exempel idag så rivstartade vi med helkroppspeeling med två olika typer av scrub. Riktigt härligt!

Hann även med en liten shopping på lunchen som resulterade i 3 linnen, 2 par fingervantar och en ny kalender.
Kalendern var det enda viktiga, resten var bonus =)
Hatar att ha hur mycket som helst att tänka på med tider, olika platser osv, sen måste man ha allting i huvudet. Det blir bara kaos. I sådana lägen så är kalendern ens bästa vän!

Nu ska jag återgå till allt fix som jag hade tänkt att ta mig an ikväll.
Imorgon är en ny dag, och då har jag tänkt att vara pigg och allert i huvudet, så det blir nog inte en så sen kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0