Party all night long.

Vilken underbart bra helg detta har varit!
Två fester med fantastiska människor, och sen lite tid med en underbar pojkvän däremellan.
Ibland är livet bara för bra! =)

Fredagkvällen spenderades hos Erica tillsammans med Emma, Ellen, Sofia och Ericas kusin Tove. Det blev pizzamiddag och sedan spel med en massa skratt. Efter det bar det av på Allstar, där kände vi dock inte så många men hade riktigt roligt ändå! =)

Lördagen var lite småseg, men det blev ändå lite gjort. Masserade Mathias, åkte in till stan och sedan spenderades eftermiddagen på garaget där Frida och pappa håller på och jobbar med Fridas epa.
På kvällen åt vi mysmiddag med familjen och sedan var det bara att ställa sig och göra iordning för kvällens bravader. Vid 7-tiden åkte jag och Sofia till Olofsfors för en kväll hos Carro och Rickard. Vi firade in den sista terminen och att alla tentor är gjorda! Riktigt roligt, och bra människor! Ser redan fram emot nästa gång! =)

Även denna dag är lite seg, men jag mår bra! Marie kommer hit på en stund och då blir det massage och en massa prat! Efter det ska jag försöka fixa iordning inför morgondagen då nästa kurs drar igång. Den kommer att gå i 200km/h får jag för mig. Men det är bara att bita ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0