Open it with a smile.



Åh, varje gång jag tar fram min kalender nu, så kommer jag att göra det med ett leende!
Äntligen har jag fått fram min bakgrundsbild, men tiden det tog innan jag fick den i rätt mått till kalendern...
Trodde aldrig att det skulle gå, men redan på första utskriften blev det perfekt!
Så nu är min kalender personlig, och helt underbart fin!

Idag blev det en kortdag i skolan, det visade sig att läraren var sjuk då vi väl var nere i Övik... Suck, att dom inte kan klämma ur sig det innan man kör 16mil tur och retur...
Men som tur var så hade vi tänkt att gymma efter skolan, så vi sköt fram det och det blev lite gymning på förmiddagen istället.
Fyyyyy vad skönt!
Så länge sedan jag visades i en sån lokal, och gu vad jag har saknat det!
Det blir att skaffa gymkort så fort jag tar mig in till stan och har det närmare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0