New year

Nu är nyårsafton förbi och ett nytt år har anlänt.
Jag tror faktiskt att det här året kan bli riktigt bra,
låg och tänkte på det imorse när jag inte kunde sova.
Då funderade jag över allt som skulle komma att hända - att jag går ut skolan, jag ska köa dragracing hela sommaren, troligtvis flytta hemifrån och en massa andra saker som får det att pirra i hela kroppen.
Som sagt, jag hoppas verkligen att det här kommer att bli en kanon år, då både 2009 och 2010 innebar en hel del tårar och tragedier. Nu håller vi tummarna!

Nyårsaftonen firades iallafall i Bygdsiljum och var en helt underbar dag!
Jag och min finaste Mathias förlovade oss!! <3
På förmiddagen åkte vi ut med skotern och där mitt ute i skogen i ett vitt, underbart vinterland tog vi på oss ringarna. Hur underbart som helst!


På kvällen blev det middag och mys hos Nicke och Linnea. Rostbiff och potatissallad, mums!
Grevinnan och betjänten hann vi också med!
Sedan bar det av på en annan fest och 12-slaget firades med massor av raketer och champange =)





Dagen efter mådde jag som jag förtjänade, men finaste åkte in till Bygdsiljum och köpte skrovmål så då blev det genast bättre. Lite salt löser det mesta ;)

Ett nytt år är här, med nya förutsättningar.
Jag tror det blir awsome! =)

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hjärtliga gratulationer till Er båda, önskar morfar Tommie

2011-01-02 @ 21:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0