En liten bebis!

Imorse väcktes jag på bästa tänkbara sätt!
Vid 06.30 fick jag ett mms av Mathias med en bild på en ny liten familjemedlem!
Maria och Rickard (Mathias storasyster) åkte in i natt till BB i Skellefteå och tidigt imorse kom deras lilla dotter, Hilma.
Några dagar sen var hon, men hon är så välkommen! 11-01-11, många ettor i hennes födelsenummer =)
Jag hoppas bara allting har gått bra för Maria och att födseln gick bra!
Så nu längtar jag bara tills dom kommer hem och jag åker upp dit träffa dom allihopa.
Bebisar är nog det mysigaste som finns! =)

Dessutom är den min finaste lillprins 3 månadersdag idag också, lill-Hugo! <3
Åh vad denna dag känns bra! =)
Nu väntar jag bara på nästa bebis som ska komma i maj!

I övrigt så försöker jag plugga, men känner mig tyvärr rätt omotiverad. Inte så konstigt så tänker jag mest på små bebisar idag, väldigt mysigt, men kanske inte så passade eftersom att tentan närmar sig med stormsteg.
Uschba...

Trots att jag vaknade på bästa sätt imorse, så kan jag inte skryta med att natten har varit särskilt bra. Sover riktigt dåligt om nätterna, ligger och vrider och vänder mig, sängen känns för stor, kuddarna är inte tillräckligt fluffiga, tänker konstiga tankar om att något ska dyka upp i mörkret så jag måste sova med lampan på.... Har inte varit så förut, men det är verkligen inte kul att ligga själv! =( Jag som verkligen behöver sova på natten så jag kan vakna upp pigg på morgonen och ta tag i allt som måste göras. Inte bra, och jag vet inte vad jag kan förändra eller göra heller...
Mathias måste nog börja komma och sova med mig varje natt så jag inte känner mig ensam! Det går bra!

Kommentarer
Postat av: johanna

vi hade tänkt hilma till hugo om han blev en flicka! :) så fint! :)

2011-01-19 @ 00:28:42
URL: http://norman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0