Back to business.

Är hemma i kalla Hörnefors igen efter en helt underbar helg hos Mathias.
Helger har som vanligt en tendens att gå alldeles för snabbt, och jag insåg imorse när jag slog upp mina blå att det lilla jag hade till jullov nu är över..
Idag blir det att sätta igång med grupparbetet som ska vara färdigt till nästa vecka, samt att vi har tenta i slutet på nästa vecka också. Så det är bara att sätta igång att plugga och se glad ut.
I och för sig så är finaste Lina här nu, så det blir nog att försöka avsätta en hel del tid för henne också.
Som imorgonkväll till exempel då vi har planerat att fara och bowla, sen på onsdag fyller kusin Julia 16 år så då blir det kalas för henne.
Så det blir inte att låsa in sig på rummet och plugga sönder hjärnan riktigt än, det kan jag spara tills nästa vecka..
Usch, jag vet hur jag blir då tentor närmar sig, svår att ha och göra med och stressar upp mig alldeles för mycket. Att jag aldrig lär mig, jag tycker bara synd om dom som måste ha med mig att göra under dessa tider.
Ändå är läraren till denna kurs otroligt lugn och har under kursens gång plockat bort en hel del som han inte tycker att vi behöver lägga tid på att lära oss, så rätt som det är så är tentan perfekt utformad för min förmåga, eller inte?

Nu längtar jag bara tills 3 juni, då mitt pendlande till Övik är över och jag tar examen och kan börja leva! 5 månader kvar idag, det kan jag fixa! Det kommer att kännas så grymt bra när jag stiger ut från skolan för sista gången!

Som sagt, grupparbete på en stund, då vi ska hitta på att vi startar upp en spaverksamhet i Olofsfors. Vi har kommit en bit, men än är det mycket kvar. Ingen rast, ingen ro.

Men dom här 12 dagarna som jag har fått varit ledig har varit helt loooovely!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0